آیا می دانید میگرن می تواند با بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می دانید میگرن می تواند با بیماری کلیه پلی کیستیک مرتبط

میگرن یک بیماری بسیار معمول در زندگی روزمره ما است، اگر آن را به اندازه کافی جدی نیست، مردم آن را نادیده بگیرد. در واقع، آن است که حق را برای درمان این بیماری مثل این نیست، چرا که برخی از بیماری ها نیز ممکن است میگرن می تواند القاء، مانند بیماری کلیه پلی کیستیک.

برخی از افراد گفت که سردرد را می توان با استراحت کافی معکوس، حتی آن را به عنوان عوارض ناشی از بیماری های دیگر رخ داده است. پزشکان گفت که این بیماری ممکن است به خودی خود می تواند معکوس باشد، اما شما باید آن را نادیده بگیرد، به ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک. معمولا، یک بار سردرد سقوط PKD بیمار که به فشار خون بالا مرتبط است. همانطور که همه ما می دانیم که چند کیست در کلیه ها، با آنها در حال رشد بزرگتر و بزرگتر وجود دارد، آنها را از کلیه و دیگر قسمت های بدن فشار، در نتیجه افزایش فشار خون که ممکن است میگرن شوند. بنابراین اگر شما بیمار با PKD هستند و این نشانه ها را دارید باید به برخی از اقدامات آن را تسکین دهد.

کارشناسان اشاره کرد که درمان منظم و به موقع لازم برای از بین بردن میگرن ناشی از بیماری کلیه پلی کیستیک است، بهترین راه این است که درمان این بیماری از ریشه آن است. طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به مردم به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند توسط کوچک شدن اندازه و مهار رشد کیست. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

حالا شما می دانید که PKD ممکن است میگرن را القاء، بنابراین اگر شما بیمار مبتلا به این بیماری هستند، شما باید با توجه به آن پرداخت. به یاد داشته باشید برای کنترل بیماری خود را قبل از آن را بدتر می رود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به من اجازه می دانیم، شما می توانید ایمیل به کلیه kidney-support@hotmail.com ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، میگرن را می توان با PKD وجود ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: